Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

En mycket trevlig kväll.

Av helenes - 25 mars 2009 09:44

Igår var jag och min arbetskamrat M på storseans med mediumet Christian Toivainen och han var såååå bra...han va toppen "rekommederas".

Så jäkla, bara måste gå fler gånger när han har plus att jag vill gå på en privat sittning när jag vågar med honom.

Han är är godkänd medium och healer av Terry Evans som är min stora idol.

Jag går som i ett lycko rus idag efter går dagen...känner mig så nöjd + att solen skiner och det nalkas vår.Tjohoooooooooooooo

Kram..............


(Hoppas att ni också mår bra;)

 
 
Milla

Milla

25 mars 2009 21:46

Jaa, M har berättat ikväll. Skoj! Jag gillar också seanser. Klart du ska boka en privat sittning. Om du är i lyckorus efter en storseans kommer du kvittra som en lärka en månad efter en privat sittning! Det var en sååå positiv och trevlig upplevelse som du absolut inte ska tveka över!! Kramen!

http://millasblog.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helenes - 24 maj 2010 23:05

Simon för några år sedan ..fick bilden av Elin...tror att det är hon som tagit kortet på Simon och mig...plocka bort mig men jag tyckte Simon var så söt.           ...

Av helenes - 17 februari 2010 09:03

Är redigt vissen...ont överallt...feber, snorig, ont i halsen, ont i huvudet, ljus känslig, ont i ALLA leder.......VEM HAR SMITTAT MIG ??!! :( Har varit uppe nu ca 15 min precis vad jag pallar...mot sängen igen nu !!    ...

Av helenes - 10 februari 2010 20:58

Trött....trött och åter trött!!   

Av helenes - 3 februari 2010 11:09

Länge sedan nu...får försöka att göra ett "ryck" här!! Skärp dig Helené    Kram!! ...

Av helenes - 11 september 2009 13:17

...och det är tur det för Helene är inte så pigg, känns som det är något på gång. Men jag har känt så förr och ibland har det bara vänt.... Hoppas att det blir så nu också. Önskar alla blogg vänner en trevlig och skön helg....... ...

Ovido - Quiz & Flashcards