Alla inlägg den 17 mars 2009

Av helenes - 17 mars 2009 07:36

Igår Måndag kom Per hem från jobbet ...mådde dåligt...igen.

Ringde till hans familjeläkare som sa att han sullle upp till akuten på stört, då va klockan ca 11:30

Panik...jag som börja att jobba 14:30...med en vikarie....suck.

När klockan va 14:00 (satt kvar på akuten) sa jag åt Per att jag va tvungen att åka för att jag skulle hinna till jobbet.

Kommer till jobbet kl14:30.....måste ringa och få tag på en vikarie för mig för barnen kommer hem från skolan 16:00.

Får tag på en vikarie som kommer till jobbet så jag precis hinner komma hem och möta upp barnen från skolan, inte ett ljud från Per än.

När klockan är 18:00 ringer en något trött och irriterad Per (+ att han inte hade ätit något på hela dan )

-jag har inte kommit in äääään!!!!

Inte roligt på akuten...är man inte sjuk innan blir man det där av allt väntande...klockan 19:00 ringer han igen...jag är klar nu,jag vill hem!

(Per hade tur ändå, vet dom som väntat betydligt längre på akuten)

!9:30 satt en slak Per hemma igen... och vad hade dom gjort på akuten...ingenting...han ska få en ny kallelse till något ställe för en undersökning.

Idag blir det inge jobb heller...studiedag i skolan och Simon är slak (han kan inte vara på fritids en hel dag) då kommer både lärare och mammor  ringa till mig och klaga på en bråkig kille .

Så mina kära arbetskamrater...jag kommer på onsdag igen !!!

Ha en bra dag!!

Ovido - Quiz & Flashcards