Alla inlägg under oktober 2007

Av helenes - 12 oktober 2007 23:25

Simon och jag var iväg innan basketen och shoppa, jag skulle bara ha ett lysrör men då fick Simon syn på denna tröja och keps och ville ha detta.Han blev nöjd och glad.

Av helenes - 12 oktober 2007 23:19

Idag har Simon tränat basket igen, fungerar väldigt bra och Simon är jätte duktig.

Philip följde inte med idag och titta han va hemma hos en klasskompis istället.kompis

Den lilla gröna pricken är Simon ( tog kort med mobilen och det blir ju  inte så bra precis.)

Av helenes - 11 oktober 2007 18:48

Idag har det varit full fart, på fm var jag och 2 jobbar kompisar och åt och strosa  på Ikea...jätte trevligt...vi bestämde att detta måste vi göra om.

Senare på em var jag  och min arbetskamrat och våra barn på Busborgen, barnen trivdes och lekte jätte bra  ihop och vi vuxna fika och prata och hade trevligt.

Barnens läxa är avklarad så nu känner jag att jag bara vill "häcka" framför tv'n, hade varit toppen om man kunnat tända en brasa i braskaminen nu men veden är tyvärr slut.


Av helenes - 9 oktober 2007 22:40

Fick denna fina bild av min arbetskamrat....tack snälla Marianne.

Av helenes - 7 oktober 2007 18:01

Nu har Simon börjat på basket...äntligen som han har tjatat.

Han va jätte duktig, så varje fredag är vi bokade nu mellan 17.00-18.00

Har pratat med min bror idag från Skellefteå, han planerade att komma ner ev. i november...skit kul, det va länge sedan jag träffa honom nu.

Har en toppen vecka nästa vecka, jobbar bara 2 dagar den veckan, måndag

och onsdag.....vad ska jag hitta på för kul tro...hmm.



                                                  
     

Av helenes - 2 oktober 2007 08:11

I morse när jag väckte Philip hade jag väntat mig en febrig hostig Philip.....men nix, pigg och glad.

Simon börjar lite senare än Philip ( 10.00 ) så han har ju sov morgon, men 7:30 kommer han upp som en liten lärkvinge.

Barnen ska ha rolig hatt dag på skolan så idag ska jag fixa 2 roliga hattar...hmm.

Livet rullar på......

Av helenes - 1 oktober 2007 21:07

Fullt upp idag...jag som skulle ta det lite lungt idag.

Städat och plockat undan efter helgen hemma, jag har jobbat i helgen och killarna har legat i hemma...som vanligt...suck.

Philip har varit på Pizza Hut med sitt fotbollslag (avslutningsfest) och även fått en medalj....så stolt.

Simon har varit på Busborgen idag och lekt.

Båda nöjda med dagen.

Nu senare på kvällen har Philip tyvärr fått en otäck hosta och känner sig lite risig och ledsen...förkylning pågång.

Få se imorgon bitti hur pojken mår.

Ovido - Quiz & Flashcards