Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av helenes - 15 augusti 2008 07:50

Har inte hänt så mycket här......varit en lugn vecka.

Har bara haft en bil då Pers bil gick sönder när vi va till Gunillbo så i tisdags lämna han in den till verkstan och haft min bil till jobbet.

Jag och barnen har fått roat oss hemma...hmmm, jag kan säga nu efter att barnen haft sommarlov i 7 veckor så tycker jag att det ska bli skönt att skolan börjar på måndag igen.

Och i förrgår  (onsd) blev jag stucken av en geting i under armen... lite tråkigt när man är allergisk mot dom så hela dagen igår mådde jag skit och hade jätte ont i min arm men idag är det lite bättre känner mig bara litte groggy och yr.

Jag haaaaatar getingar...jag vill utrota dom....dom små skitarna.

Har en vecka kvar av semestern.....skööööönt!!

Ovido - Quiz & Flashcards