Direktlänk till inlägg 14 november 2008

**Glad i ca 3 sekunder.....**

Av helenes - 14 november 2008 09:17

Fick min käääära dator igår...starta den och den fungera sååå bra......meeeen den går inte att ladda ...skiiiiit.

Så när batteriet är slut är det finito igen, kan tala om att det är min dator jag skriver på nu med ett knappt halft batteri, nu måste den in igen på ev lagning om det nu går att laga detta????

Jag är så ledsen och besviken...

Skriver mer sen ( på den gammla skit högen )

Toy Toy

 
 
Lisa

Lisa

15 november 2008 14:03

Hej hej! =0) Ja, man kan ju undra vad hon dricker där nere eg... haha. *Asg*

Tråkigt att din dator fortf inte funkar som den ska. Min dator är helt död. =0( Matti misstänker nätaggregatet eller moderkortet. Aja, får se när den blir lagad då.

Kram kram från Lisa!

http://thecharmedone.blogg.se

 
Lena

Lena

16 november 2008 11:59

Nedrans vilken jobbig dator du har ... förstår att du blir frustrerad, själv blir jag oerhört irriterad, har haft problem med min dator sen förra veckan också men kom idag på att mitt trådlösa nätverk stängt ner, var elavbrott här i Västerås i fredags, beror förmodligen på det!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helenes - 24 maj 2010 23:05

Simon för några år sedan ..fick bilden av Elin...tror att det är hon som tagit kortet på Simon och mig...plocka bort mig men jag tyckte Simon var så söt.           ...

Av helenes - 17 februari 2010 09:03

Är redigt vissen...ont överallt...feber, snorig, ont i halsen, ont i huvudet, ljus känslig, ont i ALLA leder.......VEM HAR SMITTAT MIG ??!! :( Har varit uppe nu ca 15 min precis vad jag pallar...mot sängen igen nu !!    ...

Av helenes - 10 februari 2010 20:58

Trött....trött och åter trött!!   

Av helenes - 3 februari 2010 11:09

Länge sedan nu...får försöka att göra ett "ryck" här!! Skärp dig Helené    Kram!! ...

Av helenes - 11 september 2009 13:17

...och det är tur det för Helene är inte så pigg, känns som det är något på gång. Men jag har känt så förr och ibland har det bara vänt.... Hoppas att det blir så nu också. Önskar alla blogg vänner en trevlig och skön helg....... ...

Ovido - Quiz & Flashcards