Alla inlägg den 20 november 2008

Av helenes - 20 november 2008 20:52

Så där ja...nu fick Per magsjuka oxå, kom hem från jobbet och mådde illa....en kort stund senare spyr han som en häst (förresten kan inte hästar spy)..men när jag hade magsjukan kräktes jag aldrig...så jag hade kanske inte samma magsjuka och det betyder att han kan smitta mig....ve o fasa får jag en ny magsjuka skriker jag.

En sak är ialla fall toppen...jag har haft sådana problem med min ländrygg sååå skit ont har ätit alvedon men dom hjälper bara en kort stund meeen nu har jag tagit en voltaren för ca 7 timmar sen och det känns hyffsat bra i ryggen än, ska ta en ny tablett när jag lägger mig kanske får jag ligga tills klockan ringer kl 07:00 istället för att vakna klockan 05:00 som jag har gjort i en månads tid för ryggens skull.

**Mår fortfarande hyffsat........**

Ovido - Quiz & Flashcards