Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

Början till förkylning....?

Av helenes - 27 augusti 2008 12:57

Idag känner jag mig inte "fit for fight" kan jag säga,  känns som jag har början till en förkylning....ont i skallen rosslig och känner mig mosig.

Både Simon och Philip är förkylda så det är väl inte så konstigt om jag nu skulle ha blivit smittad.

Allt går på halv fart, har inte lust till någonting, jobbar 15:00-20:00 ikväll, som tur är är jag ledig sen i 2 dagar men på fredag ska jag jobba från 15:00-19:00 på marknaden (ang. Philips fotboll.....skitkul....not!!)

Jobbar sedan helgen så här gäller det att kurera sig...har ej tid att vara sjuk.

Ha det................

 
 
agge

agge

27 augusti 2008 18:48

Ja, det där med att jobba på marknaden det har jag varit med om när min son var liten och spelade fotboll. Vi stod och sålde lotter.....på fritiden....gratis....

Hoppas att förkylningen ger sig

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

28 augusti 2008 22:05

Hej hej! *vinkar* Tack, vad snäll du är. =0) Kul att höra från dig... Inte kul med förkylning... Jag har också lyckats dra på mig en dum förkylning, grrr.

Åh, läste att du ska jobba på marknaden... Jag ska ev dit imorgon kväll, men det blir senare än den tid du skulle vara där. Hinner jag inte träffa dig ju. =0( För jag blir hämtad här hemma av Anneli och hennes kille. De är snälla och åker ända hit för att plocka upp mig, haha. =0D

Men iaf, du har väl hunnit åka hem för länge sen när jag kommer... Hoppas det går bra imorgon iaf att jobba där.

Har en sak att berätta, som är rätt tråkig, men det skriver jag i ett mail. Vill inte skriva det här!

Hörs, kram Lisan!

http://thecharmedone.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helenes - 24 maj 2010 23:05

Simon för några år sedan ..fick bilden av Elin...tror att det är hon som tagit kortet på Simon och mig...plocka bort mig men jag tyckte Simon var så söt.           ...

Av helenes - 17 februari 2010 09:03

Är redigt vissen...ont överallt...feber, snorig, ont i halsen, ont i huvudet, ljus känslig, ont i ALLA leder.......VEM HAR SMITTAT MIG ??!! :( Har varit uppe nu ca 15 min precis vad jag pallar...mot sängen igen nu !!    ...

Av helenes - 10 februari 2010 20:58

Trött....trött och åter trött!!   

Av helenes - 3 februari 2010 11:09

Länge sedan nu...får försöka att göra ett "ryck" här!! Skärp dig Helené    Kram!! ...

Av helenes - 11 september 2009 13:17

...och det är tur det för Helene är inte så pigg, känns som det är något på gång. Men jag har känt så förr och ibland har det bara vänt.... Hoppas att det blir så nu också. Önskar alla blogg vänner en trevlig och skön helg....... ...

Ovido - Quiz & Flashcards