Direktlänk till inlägg 2 juli 2008

** Till vv idag**

Av helenes - 2 juli 2008 09:56

Var manad att åka ner till viktväktarna idag har ej varit där på 2 veckor..ångest.

Men det gick bra = -2,2kg, har nu gått ner 11,2 kg känns mkt bra med tanke på att motionen för tillfälligt har varit obefintlig.

Känner mig laddad igen...blir cykel till jobbet idag + resten av veckan.

Jobbar bara veckan ut ons-sönd sedan har jag semester sköööööönt.

Toy Toy


 
 
Milla

Milla

2 juli 2008 12:16

Nuuu har jag svarat på din utmaning! Bättre sent än aldrig *hihi*
Vad kul att du gått ner ännu mer! Heja dig!
Idag jobbade jag mitt sista pass så nu har jag semester. Skööönt. Vad tokigt det blev med din semester då... men du får ju 3 veckor till sen iallafall. Det var ju bra.
Nåja, ha en underbar sommar iallafall! *kram kram*

http://millasblog.blogg.se

 
Lisa

Lisa

3 juli 2008 14:02

Hej hej! Jo det knallar på här. Kom hem igår efter att ha varit bortrest nästan 2v. Jo såg att du utmande mig, haha. Får kolla in det sen... Kram!

http://thecharmedone.blogg.se

 
Lena

Lena

4 juli 2008 08:07

Du är verkligen fantastiskt duktig, att du gått ner så mycket och också kan hålla dig kvar utan att gå upp igen, rekommenderar verkligen cykeln, har cyklat lite då och då på sistone till jobbet, känner mig så nöjd med mig själv då och är mycket piggare när jag kommer hem från jobb när jag fått min tur på cykel men tyvärr återfaller jag till bilen då och då, nu är det bara en vecka kvar till semestern, ska bli skönt, kram ....

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

 
Milla

Milla

7 juli 2008 10:08

Du är utmanad i min blogg! *kram kram*

http://millasblog.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helenes - 24 maj 2010 23:05

Simon för några år sedan ..fick bilden av Elin...tror att det är hon som tagit kortet på Simon och mig...plocka bort mig men jag tyckte Simon var så söt.           ...

Av helenes - 17 februari 2010 09:03

Är redigt vissen...ont överallt...feber, snorig, ont i halsen, ont i huvudet, ljus känslig, ont i ALLA leder.......VEM HAR SMITTAT MIG ??!! :( Har varit uppe nu ca 15 min precis vad jag pallar...mot sängen igen nu !!    ...

Av helenes - 10 februari 2010 20:58

Trött....trött och åter trött!!   

Av helenes - 3 februari 2010 11:09

Länge sedan nu...får försöka att göra ett "ryck" här!! Skärp dig Helené    Kram!! ...

Av helenes - 11 september 2009 13:17

...och det är tur det för Helene är inte så pigg, känns som det är något på gång. Men jag har känt så förr och ibland har det bara vänt.... Hoppas att det blir så nu också. Önskar alla blogg vänner en trevlig och skön helg....... ...

Ovido - Quiz & Flashcards