Alla inlägg den 7 juli 2008

Av helenes - 7 juli 2008 10:20

Utmanad har jag blivit av Milla

Beskriv först reglerna
*Svara på alla frågor.
*Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
*Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
*Städa
*Tvätta.massor
*umgås med mina barn
*Handla åt mig själv
*Handla åt min mamma

Vad gjorde du för 10 år sedan?
*Bodde ute på landet på en liten gård och väntade mitt första barn

Ställen du bott på?
*Björksta ( mellan Västerås och Enköping )och Västerås

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
*Renovera hemma (med hjälp av hantverkare)
*Shoppa...shoppa.
*Resa med familjen.
*Köpa ett litet hus vid vattnet...kanske.
*Sätta in massor med pengar på barnens konton.


Jag utmanar..

Agge  Lisa  LenaBirgitta  Annica  Elin  /Har bara 5 st..sorry !!

Ovido - Quiz & Flashcards