Direktlänk till inlägg 7 oktober 2007

Söndag...igen

Av helenes - 7 oktober 2007 18:01

Nu har Simon börjat på basket...äntligen som han har tjatat.

Han va jätte duktig, så varje fredag är vi bokade nu mellan 17.00-18.00

Har pratat med min bror idag från Skellefteå, han planerade att komma ner ev. i november...skit kul, det va länge sedan jag träffa honom nu.

Har en toppen vecka nästa vecka, jobbar bara 2 dagar den veckan, måndag

och onsdag.....vad ska jag hitta på för kul tro...hmm.



                                                  
     

 
 
Annica

Annica

9 oktober 2007 18:17

Vad härligt med lite ledigt! Njuuut bara! Ha det gott!

http://gitjejen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helenes - 24 maj 2010 23:05

Simon för några år sedan ..fick bilden av Elin...tror att det är hon som tagit kortet på Simon och mig...plocka bort mig men jag tyckte Simon var så söt.           ...

Av helenes - 17 februari 2010 09:03

Är redigt vissen...ont överallt...feber, snorig, ont i halsen, ont i huvudet, ljus känslig, ont i ALLA leder.......VEM HAR SMITTAT MIG ??!! :( Har varit uppe nu ca 15 min precis vad jag pallar...mot sängen igen nu !!    ...

Av helenes - 10 februari 2010 20:58

Trött....trött och åter trött!!   

Av helenes - 3 februari 2010 11:09

Länge sedan nu...får försöka att göra ett "ryck" här!! Skärp dig Helené    Kram!! ...

Av helenes - 11 september 2009 13:17

...och det är tur det för Helene är inte så pigg, känns som det är något på gång. Men jag har känt så förr och ibland har det bara vänt.... Hoppas att det blir så nu också. Önskar alla blogg vänner en trevlig och skön helg....... ...

Ovido - Quiz & Flashcards