Direktlänk till inlägg 14 maj 2008

**Härliga barn**

Av helenes - 14 maj 2008 09:08

Hur är det med barnen i våra skolor igentligen och hur mår dom ??

Idag när jag lämnade min yngste son ( han går i första klass )  kom det en liten tjej som går i hans klass nu på morgonen gråtandes och ledsen, en lärare som jag då stod och pratade med fråga flickan vad det va för fel och hon sa att hon kände sig så stressad.....va.... 8 år...stressad...men liten...tyckte så synd om henne.

(Tur att det snart är sommarlov....)

30 sekunder senare kommer det en annan liten tjej från samma klass fram till läraren och utbrister JAG ÄLSKAR DIG ...(till läraren)...tänk va olika man kan känna sig på morgonen...

Kram

 
 
Lisa

Lisa

15 maj 2008 13:07

Åh nej, hur är det möjligt att du hittade mig!? Haha... ;0) Jo det är väl okej här. Du då? Kraaaaam!

http://thecharmedone.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helenes - 24 maj 2010 23:05

Simon för några år sedan ..fick bilden av Elin...tror att det är hon som tagit kortet på Simon och mig...plocka bort mig men jag tyckte Simon var så söt.           ...

Av helenes - 17 februari 2010 09:03

Är redigt vissen...ont överallt...feber, snorig, ont i halsen, ont i huvudet, ljus känslig, ont i ALLA leder.......VEM HAR SMITTAT MIG ??!! :( Har varit uppe nu ca 15 min precis vad jag pallar...mot sängen igen nu !!    ...

Av helenes - 10 februari 2010 20:58

Trött....trött och åter trött!!   

Av helenes - 3 februari 2010 11:09

Länge sedan nu...får försöka att göra ett "ryck" här!! Skärp dig Helené    Kram!! ...

Av helenes - 11 september 2009 13:17

...och det är tur det för Helene är inte så pigg, känns som det är något på gång. Men jag har känt så förr och ibland har det bara vänt.... Hoppas att det blir så nu också. Önskar alla blogg vänner en trevlig och skön helg....... ...

Ovido - Quiz & Flashcards