Direktlänk till inlägg 14 september 2007

förkylning....

Av helenes - 14 september 2007 08:55

Ja nu har det hänt Helene...förkyld!!

Ont i halsen, ont i huvudet och känner mig febrig....jättebra...suck...jag som ska jobba i helgen, det kommer att bli en lååååång helg, här gäller det att fixa alvedon.

Idag jobbar jag 14:00-17:15....en kort dag så jag får passa på att försöka kurera mig till helgen.

Att dagen är så kort idag är för jag har tagit ut komp timmar, både jag och Per jobbar kväll idag så det föll på min lott att plocka hem dom efter skolan och det är jag glad för just nu, att dagen på jobbet inte bli så lång. 


 
 
Milla

Milla

14 september 2007 15:35

Men du din krake!! Hoppas du blir frisk megafort!! *cyberkram*

http://millasblog.blogg.se

 
Lena

Lena

14 september 2007 19:27

fy vad jobbigt med förkylning och jobbarhelg, det går inte bra ihop det :o) Själv har jag klarat mig bra från förkylningar nu ett tag och ändå har familjen runt kring mig varit jätteförkylda, peppar, peppar!!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helenes - 24 maj 2010 23:05

Simon för några år sedan ..fick bilden av Elin...tror att det är hon som tagit kortet på Simon och mig...plocka bort mig men jag tyckte Simon var så söt.           ...

Av helenes - 17 februari 2010 09:03

Är redigt vissen...ont överallt...feber, snorig, ont i halsen, ont i huvudet, ljus känslig, ont i ALLA leder.......VEM HAR SMITTAT MIG ??!! :( Har varit uppe nu ca 15 min precis vad jag pallar...mot sängen igen nu !!    ...

Av helenes - 10 februari 2010 20:58

Trött....trött och åter trött!!   

Av helenes - 3 februari 2010 11:09

Länge sedan nu...får försöka att göra ett "ryck" här!! Skärp dig Helené    Kram!! ...

Av helenes - 11 september 2009 13:17

...och det är tur det för Helene är inte så pigg, känns som det är något på gång. Men jag har känt så förr och ibland har det bara vänt.... Hoppas att det blir så nu också. Önskar alla blogg vänner en trevlig och skön helg....... ...

Ovido - Quiz & Flashcards