Alla inlägg den 25 september 2007

Av helenes - 25 september 2007 17:50

Har blivit taggad av Lena

Här är reglerna:

1. Link/länka till den som har taggat dig!

2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!

3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!

4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att

de uppmärksammar att de blivit taggade!

7 sanningar om mig!


1.Jag är ""tror jag" beroende av coca cola light, dricker nog det varje dag om jag kan och har möjlighet.

2.Jag har plock nojja, det värsta jag vet är när fel grej ligger på fel plats ( och det gör det jämt....)

3. Har stoooor respekt för skalbaggar (tror att alla är super giftiga och livsfarliga)

4.Är  besatt av att köpa väskor och plånböcker...

5. Spelar Sims2 så fort jag får möjlighet och har tid.

6. Skjuter upp saker hela tiden...det gör jag sen...

7.Älskar att vara själv hemma och bara bry om mig själv ( som tyvärr händer allt för sällan.)

  Milla ( sorry Camilla jag hade bara dig "gapskratt" :)

Ovido - Quiz & Flashcards