Alla inlägg den 30 januari 2009

Av helenes - 30 januari 2009 08:47

I tors till fred "natt" bet jag av en tand....åt ett äpple och kände plötsligt att det var något hårt jag tugga på....jodå...en skapligt stor tandbit minsann....suck och vad tänker man då...hur dyrt blev det här.

Jag ska snart till tandläkaren väntar på en kallelse när som helst och jag vet att jag har hål sen förut och nu detta ...morrr.

Så nu ilar det härligt i hela truten...jag blir så less och jag som ska jobba i helgen oxå...fy bubblan.

Jag kan inte säga att det är bara att "bita ihop" och gå till jobbet för då ryker det väl mer tänder ;)...jag muttrar i mungipan istället.

Idag jobbar jag 14:15-21:45 med några alvedon i fickan klarar man väl det oxå.

Ha det så gott och trevlig helg till alla...helst till oss alla stackare som måste jobba.

( och ännu mer till dom som har tandvärk )
Ovido - Quiz & Flashcards