Alla inlägg den 9 september 2008

Av helenes - 9 september 2008 14:49

Idag har jag varit inne och jobbat igen på min lediga dag...det gick jätte bra fast jag hade nog hellre velat vara ledig idag, är inte bra från min förkylning än.

Jag har ingen snuva men känner mig tung andad och trött och kallsvettas för lilla minsta...men jag är i alla fall bättre.

Visst är det bra att jag kan komma in och jobba extra helst nu när jag har varit hemma och sjuk i 3 dagar men är livrädd att man börjar att jobba för tidigt och man sjuknar om, har hänt mig förr, som sist jag var hemma och sjuk i slutet på januari när jag hade influensan....var hemma och va sjuk sedan gick jag och jobba en kväll och blev dödssjuk.....inte roligt, så ni mina vänner som är hemma och sjuka nu " börja inte att jobba för tidigt".

Kram.....................

Ovido - Quiz & Flashcards