Direktlänk till inlägg 4 december 2008

**Promend**

Av helenes - 4 december 2008 22:48

Har gått en redig promenad på kvällen idag...gick själv annars brukar jag ha Per med mig men han orka ej idag..HA..annars är det jag som brukar komma med små ursäkter att slippa men idag va det han...känns bra.

Ska försöka gå varje kväll nu...ska även gå till jobbet imorgon om det inte regnar vill säga...vet att det finns regnkläder.......!!

Magar som krånglar hemma hos mig än...Per och nu Philip igen...suck tar det aldrig slut.

Själv har jag kontaktat läkaren ang. min onda rygg...alvedon 3 gånger /dag i en vecka, om jag inte är bättre ska jag ringa henne igen, lite prat om att jag ska gå till en sjukgymnast...kan nog behövas, vi får se hur det blir.

Träffat 2 gamla arbets kamrater från K-Lund idag på C-las när jag va där med Per.

En jobba där och en praktiserar där.

Jätte kul att träffa dom igen.

Natti natti..............

 
 
Milla

Milla

5 december 2008 11:12

Heja dig! Bra att du kontaktade läkare. sjukgymnast e bra. Jag gick hos en för 2 år sen, då jag fick mitt träningsschema, och det hjälpte verkligen!
Ha en bra helg! Kram! /Milla

http://millasblog.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helenes - 24 maj 2010 23:05

Simon för några år sedan ..fick bilden av Elin...tror att det är hon som tagit kortet på Simon och mig...plocka bort mig men jag tyckte Simon var så söt.           ...

Av helenes - 17 februari 2010 09:03

Är redigt vissen...ont överallt...feber, snorig, ont i halsen, ont i huvudet, ljus känslig, ont i ALLA leder.......VEM HAR SMITTAT MIG ??!! :( Har varit uppe nu ca 15 min precis vad jag pallar...mot sängen igen nu !!    ...

Av helenes - 10 februari 2010 20:58

Trött....trött och åter trött!!   

Av helenes - 3 februari 2010 11:09

Länge sedan nu...får försöka att göra ett "ryck" här!! Skärp dig Helené    Kram!! ...

Av helenes - 11 september 2009 13:17

...och det är tur det för Helene är inte så pigg, känns som det är något på gång. Men jag har känt så förr och ibland har det bara vänt.... Hoppas att det blir så nu också. Önskar alla blogg vänner en trevlig och skön helg....... ...

Ovido - Quiz & Flashcards