Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

Dagar kommer och går.....

Av helenes - 22 oktober 2008 21:53

Allting bara rullar på här.....händer inge speciellt...jag jobbar och barnen går i skolan ( fast jag har varit lång ledig nu. )

Tycker att allt går såååå trögt...vill att det ska bli december nu (november kan jag vara utan ) pynta och sätta fram ljusstakar....gillar inte när det är mörkt och dystert......åååå jag vill ha vår...älskar våren jag blir så pigg och glad då...men men allting har sitt.

Hörde med Simon att han vill sluta på fotbollen, han vill börja på judo...hmm ok.

Ska titta en stund på tv nu...själv.

Gubben och barnen har gått och lagt sig ( Per börjar 05:30 imorgon så han går upp före kl.05.00)

Det är sååå skönt och tyst blir nog sittandes här till kl. 00.30 ( brukar det )

Ha det gott och kramis.


 
 
♥Annica♥

♥Annica♥

22 oktober 2008 22:17

Ja du, lika är det här, fast jag sitter vid datorn! Man hör bara hur det snarkas och snusas på sina håll... Mysigt att vara uppe i ett tyst hus. Kram o go natt!

http://gitjejen.bloggagratis.se

 
Milla

Milla

24 oktober 2008 21:02

Tack för senast på jobbet. Roligt att jobba ihop igen! Trevlig helg! KRAM/ Milla

http://millasblog.blogg.se

 
Lena

Lena

26 oktober 2008 07:26

Ja nu är det verkligen grått och trist, hoppas tiden går fort fram till december så det får lätta upp med lite ljusstakar i fönstrena, blir så mysigt då! Kram!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

 
Milla

Milla

28 oktober 2008 09:25

Å, vet du vad som är ÄNNU roligare :). Vår kära kollega P tog OCKSÅ fel på tiden och kom till jobbet 6:45 *asg*. Kan du fatta... både P och jag... gaaaaalet *fniss fniss* Nattis-L hade gaaanska kul åt oss ;-)

http://millasblog.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helenes - 24 maj 2010 23:05

Simon för några år sedan ..fick bilden av Elin...tror att det är hon som tagit kortet på Simon och mig...plocka bort mig men jag tyckte Simon var så söt.           ...

Av helenes - 17 februari 2010 09:03

Är redigt vissen...ont överallt...feber, snorig, ont i halsen, ont i huvudet, ljus känslig, ont i ALLA leder.......VEM HAR SMITTAT MIG ??!! :( Har varit uppe nu ca 15 min precis vad jag pallar...mot sängen igen nu !!    ...

Av helenes - 10 februari 2010 20:58

Trött....trött och åter trött!!   

Av helenes - 3 februari 2010 11:09

Länge sedan nu...får försöka att göra ett "ryck" här!! Skärp dig Helené    Kram!! ...

Av helenes - 11 september 2009 13:17

...och det är tur det för Helene är inte så pigg, känns som det är något på gång. Men jag har känt så förr och ibland har det bara vänt.... Hoppas att det blir så nu också. Önskar alla blogg vänner en trevlig och skön helg....... ...

Ovido - Quiz & Flashcards