Direktlänk till inlägg 25 maj 2008

**Lång bra dag**

Av helenes - 25 maj 2008 00:10

Idag börja vi dagen ganska tidigt och åkte till Tillberga badet..alla bada utom Jag...hm nästa gång kanske..blev lite sugen.

Hem och grilla på em "gottis" ...sedan ville Simon gå motions spåret (2 km) så jag och Simon gick det.

Precis när vi kom hem ville han att vi skulle cykla och då följde Per också med oss och vi cykla ca 45 min.

Känner mig lite nyttig idag...ska gå spåret imorgon också bäst att passa på när man har ångan uppe.

Har nu sett på melodifestivalen...sverige på 18:e plats...ja ja...GOD NATT !!

Simon

Philip

 
 
Lisa

Lisa

26 maj 2008 08:07

Hejja hejja! Bra att lillkillen drar med dig i spåret och på cykeln... ;0) Du får motion och han får umgås med mamma... =0) Kram!

http://thecharmedone.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helenes - 24 maj 2010 23:05

Simon för några år sedan ..fick bilden av Elin...tror att det är hon som tagit kortet på Simon och mig...plocka bort mig men jag tyckte Simon var så söt.           ...

Av helenes - 17 februari 2010 09:03

Är redigt vissen...ont överallt...feber, snorig, ont i halsen, ont i huvudet, ljus känslig, ont i ALLA leder.......VEM HAR SMITTAT MIG ??!! :( Har varit uppe nu ca 15 min precis vad jag pallar...mot sängen igen nu !!    ...

Av helenes - 10 februari 2010 20:58

Trött....trött och åter trött!!   

Av helenes - 3 februari 2010 11:09

Länge sedan nu...får försöka att göra ett "ryck" här!! Skärp dig Helené    Kram!! ...

Av helenes - 11 september 2009 13:17

...och det är tur det för Helene är inte så pigg, känns som det är något på gång. Men jag har känt så förr och ibland har det bara vänt.... Hoppas att det blir så nu också. Önskar alla blogg vänner en trevlig och skön helg....... ...

Ovido - Quiz & Flashcards