Direktlänk till inlägg 16 maj 2008

**Fredag**

Av helenes - 16 maj 2008 11:44

Vad är detta för typ utav väder....suck och dubbel suck....regn.

Ja det är väl tur att man jobbar denna helg för jag antar väl att det blir lika väder i helgen.

Vill önska alla en trevlig helg...i alla fall.


 
 
Bambi

Bambi

17 maj 2008 12:14

Hello där! Vilket urtrist väder! Det passar mig iof ganska bra idag då jag är lite seg efter gårdagen. *gäääsp* Himla trevligt var det iallafall! Det var längesedan jag skrattade så gott.
Hoppas du får en bra jobbhelg trots regnet.
Ha det gott! *kram* /Milla

http://millasblog.blogg.se

 
Lena

Lena

17 maj 2008 12:44

Hej! Jobbar jag också, håller med om att det inte spelar så stor roll med det här vädret, fy sjutton så kallt och jäkligt! Men tidigt på tisdag morgon drar jag iväg till Mallorca!! Kramen

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

19 maj 2008 19:49

Hej moster! *vinkar* Hoppas allt är bra och att ni också har sol nu... =0) Kolla in min blogg, den är omgjord nu. Sååå fin... ;0) I love it. =0D Kram från Lisa!

http://thecharmedone.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helenes - 24 maj 2010 23:05

Simon för några år sedan ..fick bilden av Elin...tror att det är hon som tagit kortet på Simon och mig...plocka bort mig men jag tyckte Simon var så söt.           ...

Av helenes - 17 februari 2010 09:03

Är redigt vissen...ont överallt...feber, snorig, ont i halsen, ont i huvudet, ljus känslig, ont i ALLA leder.......VEM HAR SMITTAT MIG ??!! :( Har varit uppe nu ca 15 min precis vad jag pallar...mot sängen igen nu !!    ...

Av helenes - 10 februari 2010 20:58

Trött....trött och åter trött!!   

Av helenes - 3 februari 2010 11:09

Länge sedan nu...får försöka att göra ett "ryck" här!! Skärp dig Helené    Kram!! ...

Av helenes - 11 september 2009 13:17

...och det är tur det för Helene är inte så pigg, känns som det är något på gång. Men jag har känt så förr och ibland har det bara vänt.... Hoppas att det blir så nu också. Önskar alla blogg vänner en trevlig och skön helg....... ...

Ovido - Quiz & Flashcards