Direktlänk till inlägg 9 maj 2008

** Fotbolls helg **

Av helenes - 9 maj 2008 10:01

Inge nytt på fronten här inte...kan berätta att det blir fotboll hela helgen...kuuuul.

Båda barnen är med och ska spela Saffets Cup på Rocklunda/Apalby...visst kan det vara kul men dagen blir sååååå lång att bara se fotboll, börjar redan ca 8:00 och håller på till säkert kl 15-16:00, men det ska bli fint väder och det är toppen.

På söndag spelar Philip fotboll igen..va det nu var för något....ja ja.

Jag har varit hemma 1 vecka nu och fy sjutton va fort den har gott, jobbar på måndag igen.

Toy Toy

 
 
Lena

Lena

12 maj 2008 07:55

Hoppas fotbollshelgen varit givande poängmässigt m m, sol och härligt väder har ni ju haft! Kram

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helenes - 24 maj 2010 23:05

Simon för några år sedan ..fick bilden av Elin...tror att det är hon som tagit kortet på Simon och mig...plocka bort mig men jag tyckte Simon var så söt.           ...

Av helenes - 17 februari 2010 09:03

Är redigt vissen...ont överallt...feber, snorig, ont i halsen, ont i huvudet, ljus känslig, ont i ALLA leder.......VEM HAR SMITTAT MIG ??!! :( Har varit uppe nu ca 15 min precis vad jag pallar...mot sängen igen nu !!    ...

Av helenes - 10 februari 2010 20:58

Trött....trött och åter trött!!   

Av helenes - 3 februari 2010 11:09

Länge sedan nu...får försöka att göra ett "ryck" här!! Skärp dig Helené    Kram!! ...

Av helenes - 11 september 2009 13:17

...och det är tur det för Helene är inte så pigg, känns som det är något på gång. Men jag har känt så förr och ibland har det bara vänt.... Hoppas att det blir så nu också. Önskar alla blogg vänner en trevlig och skön helg....... ...

Ovido - Quiz & Flashcards