Direktlänk till inlägg 18 mars 2008

**start vv**

Av helenes - 18 mars 2008 11:44

Nu så...äntligen..

Va till viktväktarna och skrev in mig igår, skönt att vara igång igen.

Inte så roligt att kliva upp på vågen precis men nu är det ialla fall gjort.

Per, jag och Simon gick vår lilla kvarters vända igår, jag ska gå den varje kväll nu har jag bestämt.

Få se hur det går.......

 
 
Milla

Milla

19 mars 2008 10:42

Åhh vad du är duktig!!! Jag längtar till jag blir frisk så jag kan bli en friskus jag med *tihi*
Glad Påsk! *kramis* /Milla

http://millasblog.blogg.se

 
Annica

Annica

21 mars 2008 12:57

Jag ska tänka på dig när jag jobbar i helgen! Alltid skönt att veta att andra oxå måste slita! Kram och glad påsk Helene! vore så kul om vi kunde ses nån gång, lite gammla jobbisar! //Annica

http://gitjejen.bloggagratis.se

 
agge

agge

23 mars 2008 10:22

Lycka till nu med viktnedgången....
Önskar dig en god fortsättning på Påsken.
kram

http://agges.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helenes - 24 maj 2010 23:05

Simon för några år sedan ..fick bilden av Elin...tror att det är hon som tagit kortet på Simon och mig...plocka bort mig men jag tyckte Simon var så söt.           ...

Av helenes - 17 februari 2010 09:03

Är redigt vissen...ont överallt...feber, snorig, ont i halsen, ont i huvudet, ljus känslig, ont i ALLA leder.......VEM HAR SMITTAT MIG ??!! :( Har varit uppe nu ca 15 min precis vad jag pallar...mot sängen igen nu !!    ...

Av helenes - 10 februari 2010 20:58

Trött....trött och åter trött!!   

Av helenes - 3 februari 2010 11:09

Länge sedan nu...får försöka att göra ett "ryck" här!! Skärp dig Helené    Kram!! ...

Av helenes - 11 september 2009 13:17

...och det är tur det för Helene är inte så pigg, känns som det är något på gång. Men jag har känt så förr och ibland har det bara vänt.... Hoppas att det blir så nu också. Önskar alla blogg vänner en trevlig och skön helg....... ...

Ovido - Quiz & Flashcards