Alla inlägg under augusti 2007

Av helenes - 12 augusti 2007 16:53

Då har man varit på fotboll hela dagen 7:15-16:00 på Rocklunda.

Det gick jätte bra för killarna dom vann 4 matcher av 5, Philip stod i målet...Bra jobbat killar.

Vi klarade oss bra med vädret också det kom bara en kort skur.

Det har varit en mycket bra dag!!


Av helenes - 11 augusti 2007 17:46

Hämta Philip hos farmor idag.

Philip ska spela fotboll på Rocklunda hela dagen imorgon och vi andra ska dit och titta.

Efter fotbollen vill Philip tillbaka till farmor igen och det förstår jag, det är super mysigt hos henne i sommar stugan i Gränsta.

Hon har så många härliga blommor.

Av helenes - 11 augusti 2007 17:43

Idag tog jag, Per och Simon en liten cykel tur ner till Pers verkstad och sedan Irsta runt och hem igen varmt men skönt.

Av helenes - 8 augusti 2007 20:07

Idag har det varit en "nästan" för varm dag för Helene, när andra är ute i solen har jag suttit vid datorn och fixat med boxskyltar.

Har en liten webbutik där vi graverar  id brickor och boxskyltar bla

www.gravyrshoppen.se

Vi har fått massor av beställningar så det är en hel del att göra...kul.

Vi är halvt barn lediga också, Philip är hos farmor har varit där i 3 dagar nu så vi har bara Simon hemma fast han ser man inte så mycket av heller.

Simon och pappa Per har varit på fotbolls träning medans jag har fått varit själv en hel timme....skööönt.

Av helenes - 7 augusti 2007 17:25

Tänkte prova lite det här med att blogga.

Det ser så buskul ut och nu så tänkte jag göra ett försök..ja ja vi får se vad det  må bli av detta:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards