Direktlänk till inlägg 24 augusti 2007

Fredag!!

Av helenes - 24 augusti 2007 23:15

Ja då har man jobbat ännu en kväll...är sååå trött, efter tre dagar på jobbet...otroligt men dom säger ju att första veckan är värst efter semestern.

Jobbar nu i helgen också  fast bara lördag...tack o lov är ledig på söndag.

Mysan har varit hos "doktorn" idag också...det gick bra såret hade läkts fint men det var inte helt bra så det blir en ny medicin kur på tio dagar.

Det va lite roligt när vi satt i vänt rummet på djurkliniken när dom ropar upp Mysan Strömbäck...hihi.

Per och barnen heter ju Granberg och det är bara jag som heter Strömbäck..och så Mysan förståss undrar om Mysans son heter Strömbäck...Herrman Strömbäck...ha ha då är vi tre Strömbäckare.

coolt!!

 
 
Nicole

Nicole

24 augusti 2007 23:34

ush, jag vill verkligen inte tillbaka till ekorrhjulet igen :( Men enda tipset är väl att försöka förlänga sommaren med levande blommor eller nåt

http://www.metrobloggen.se/sas

 
Milla

Milla

25 augusti 2007 08:55

Hahaha Mysan Strömbäck. *asgarv*

http://millasblog.blogg.se

 
Lena

Lena

25 augusti 2007 14:37

Det var ju häftigt att båda tjejerna i familjen heter Strömbäck och grabbarna Granberg, kul!!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

25 augusti 2007 22:00

Haha, du är för rolig! Det är så mysigt med husdjur, fast mina bits så jä-ligt! Men de är gulliga iaf. Kramiz!!!

http://gitjejen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helenes - 24 maj 2010 23:05

Simon för några år sedan ..fick bilden av Elin...tror att det är hon som tagit kortet på Simon och mig...plocka bort mig men jag tyckte Simon var så söt.           ...

Av helenes - 17 februari 2010 09:03

Är redigt vissen...ont överallt...feber, snorig, ont i halsen, ont i huvudet, ljus känslig, ont i ALLA leder.......VEM HAR SMITTAT MIG ??!! :( Har varit uppe nu ca 15 min precis vad jag pallar...mot sängen igen nu !!    ...

Av helenes - 10 februari 2010 20:58

Trött....trött och åter trött!!   

Av helenes - 3 februari 2010 11:09

Länge sedan nu...får försöka att göra ett "ryck" här!! Skärp dig Helené    Kram!! ...

Av helenes - 11 september 2009 13:17

...och det är tur det för Helene är inte så pigg, känns som det är något på gång. Men jag har känt så förr och ibland har det bara vänt.... Hoppas att det blir så nu också. Önskar alla blogg vänner en trevlig och skön helg....... ...

Ovido - Quiz & Flashcards