Direktlänk till inlägg 23 augusti 2007

Mysan

Av helenes - 23 augusti 2007 22:54

Imorgon ska våran ena katt Mysan till djurkliniken igen.

Mysan kom hem för 10 dagar sedan med ett otäckt sår under ena fram  benet som luktade pyton.

Hon hade då varit borta ca 1 månad...hon brukar vara borta ett tag och sedan komma men denna gång va hon borta extra länge.

Vi åkte till djurkliniken med henne, dom sövde ner henne så dom kunde göra rent såret ordentligt och sedan fick hon en medicinkur på 10 dagar + utegångs förbud.

Och nu imorgon är det som sagt dax att kolla upp detta igen.

Jag håller tummarna för Mysan att det går bra för nu vill hon verkligen ut igen börjar att bli något rastlös inne.

 
 
Lena

Lena

24 augusti 2007 14:15

Åh så söt hon är, hoppas verkligen att det gick bra hos vetrinären så hon får komma ut igen!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

 
milla

milla

24 augusti 2007 19:52

Hejsan!!

Din Mysan ser precis ut som min Tojsan jag hade för några år sedan!! Så himla lik! Jag tror jag måste våldsgästa dig nån dag och klappa lite *fniss*
Hoppas helgen blir bra trots att du jobbar. Kramis kramis

http://millasblog.blogg.se

 
Annica

Annica

24 augusti 2007 22:01

vilken söt kisse! hoppas katten blir godkänd i efterbesiktningen! :o)

http://gitjejen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helenes - 24 maj 2010 23:05

Simon för några år sedan ..fick bilden av Elin...tror att det är hon som tagit kortet på Simon och mig...plocka bort mig men jag tyckte Simon var så söt.           ...

Av helenes - 17 februari 2010 09:03

Är redigt vissen...ont överallt...feber, snorig, ont i halsen, ont i huvudet, ljus känslig, ont i ALLA leder.......VEM HAR SMITTAT MIG ??!! :( Har varit uppe nu ca 15 min precis vad jag pallar...mot sängen igen nu !!    ...

Av helenes - 10 februari 2010 20:58

Trött....trött och åter trött!!   

Av helenes - 3 februari 2010 11:09

Länge sedan nu...får försöka att göra ett "ryck" här!! Skärp dig Helené    Kram!! ...

Av helenes - 11 september 2009 13:17

...och det är tur det för Helene är inte så pigg, känns som det är något på gång. Men jag har känt så förr och ibland har det bara vänt.... Hoppas att det blir så nu också. Önskar alla blogg vänner en trevlig och skön helg....... ...

Ovido - Quiz & Flashcards